Siirry sisältöön

Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu

Liiketoiminnan ammattitutkinto, tutkinnon osa

Kuvassa kaksi henkilöä käyttää kuulokkeita työskennellen tietokoneillaan avokonttorissa, vasemmanpuoleinen kirjoittaa näppäimistöllä, kun oikeanpuoleinen hymyilee keskustellessaan, molemmat ovat pukeutuneet valkoisiin kauluspaitoihin.
Oppilaitos:
Sasky Mäntän seudun koulutuskeskus
Koulutustyyppi:
Ammattitutkinto, Osatutkinto
Teemat:
Liiketoiminta, Palvelumuotoilu
Hakutyyppi:
Jatkuva haku

Opi asiakaskokemuksen ja palvelumuotoilun kehittämistä

Haluatko tutkia ja parantaa asiakkaidesi asiakas- ja palvelukokemusta? Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu -opinnot (60 osp) tarjoavat sinulle tietoa erilaisista palvelumuotoilun menetelmistä sekä työkaluista asiakkaan osallistamisesta kehittämistyöhön. Koulutuksen aikana pääset toteuttamaan käytännönläheisen kehittämistehtävän omassa työskentely-ympäristössäsi.

Koulutuksen paikat ja ajankohdat

  • Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu

    Paikkakunta
    Verkkototeutus – Mänttä-Vilppula
    Hakuaika
    07.05.2024 — 09.02.2025
    Koulutus alkaa
    10.2.2025
    Lisätietoa

    Haluatko tutkia ja parantaa asiakkaidesi asiakas- ja palvelukokemusta? Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu 60osp -opinnot tarjoavat sinulle tietoa erilaisista palvelumuotoilun menetelmistä sekä työkaluista asiakkaan osallistamisesta kehittämistyöhön. Koulutuksen aikana pääset toteuttamaan käytännönläheisen kehittämistehtävän omassa työskentely-ympäristössäsi.

    Koulutus toteutetaan kokonaisuudessaan verkko-opintoina. Osaamista hankitaan oppisopimuksella omassa työssä tai koulutussopimuksella hankimassasi työssäoppimispaikassa. Lisäksi opiskelijat kokoontuvat vuorovaikutteisiin verkkotapaamisiin sekä pienryhmätyöskentelyyn (yht. noin 20h). Koulutuksen aikana toteutetaan asiakaskokemusta kehittävä projekti työpaikalla palvelumuotoilun keinoin.

    Kustannukset
    Opiskelumaksu 150 € (alv 0 %), oppisopimuskoulutus on maksuton.
    Muuta huomioitavaa
    Hakijat haastatellaan ennen valintaa. Opintojen aluksi laaditaan henkilökohtainen osaamisen kehittämissuunnitelma.

Kenelle koulutus sopii?

Koulutus sopii organisaation asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen kanssa työskenteleville henkilöille.

Koulutuksen sisältö

Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu -opinnot (60 osp) ovat osa liiketoiminnan ammattitutkinnon opintoja.

Koulutus toteutetaan kokonaisuudessaan verkko-opintoina. Osaamista hankitaan oppisopimuksella omassa työssä tai koulutussopimuksella hankimassasi työssäoppimispaikassa. Lisäksi opiskelijat kokoontuvat vuorovaikutteisiin verkkotapaamisiin sekä pienryhmätyöskentelyyn (yht. noin 20h). Koulutuksen aikana toteutetaan asiakaskokemusta kehittävä projekti työpaikalla palvelumuotoilun keinoin.

Kustannukset

Opiskelumaksu 150 € (alv 0 %), oppisopimuskoulutus on maksuton.

Muuta huomioitavaa

Hakijat haastatellaan ennen valintaa.

Opintojen aluksi laaditaan henkilökohtainen osaamisen kehittämissuunnitelma.

Lisätietoja