Termillä ei löydetty valmiita ehdotuksia hakusanalle. Voit kuitenkin suorittaa haun painamalla enteriä tai klikkaamalla haku-painiketta.

AIKUISKOULUTUS JA OPPISOPIMUS

TOISEN ASTEEN KOULUTUS

YLEISSIVISTÄVÄ KOULUTUS

Sähköisen markkinoinnin koulutusohjelma, Markkinointiviestinnän ammattitutkinto – markkinointiassistentin osaamisala (Sastamala, 4.10.2016-23.11.2017)

Hae koulutukseen

Ilmoittautumiset:
Sastamala
Merja Vahela
puh. 0400 809 644
merja.vahela(at)sasky.fi

Lisätietoja:
Suvi Ahola
puh. 050 546 4190
suvi.ahola@nordicmarketing.de
Lue lisää facebooksivultamme
»  Katso tästä linkistä kouluttajien esittelyt

Hakuaika:
27.9.2016 mennessä. Täytä hakulomake alla olevasta linkistä.

Hae koulutukseen

Paikkakunta:
Sastamala

Oppilaitos:
Aikuiskoulutusosasto ja oppisopimustoimisto

Ajankohta:
4.10.2016 - 23.11.2017

Tehokkaat toimintatavat ja työkalut sähköisen markkinoinnin toteuttamiseen.

Markkinointiviestinnän ammattitutkintoon valmistava koulutus on tarkoitettu henkilöille, jotka toimivat erilaisissa markkinoinnin tehtävissä. Opintojen avulla markkinoinnin ja myynnin parissa työskentelevä pystyy poimimaan ja toteuttamaan uusia ideoita ja vahvistamaan omaa rooliaan opintojen kautta.

Valmistavan koulutuksen yhteydessä ja niihin liittyvissä tehtävissä käsitellään nykypäivän sähköiseen markkinointiin liittyviä pääteemoja sekä lisäksi myös mm. taloutta, käytännön juridiikkaa, myyntiä sekä viestintää.

Tutustu tarkemmin tutkinnon rakenteeseen: bit.ly/TutkinnonRakenne

Kenelle koulutus sopii?
Koulutus on tarkoitettu yrittäjille sekä markkinoinnin tehtävissä toimiville henkilöille. Koulutus sopii myös sähköisestä markkinoinnista kiinnostuneille ja näihin tehtäviin pyrkiville henkilöille. Markkinointiviestinnän ammattitutkinnon suorittaneet henkilöt työskentelevät monipuolisesti erilaisten yritysten ja organisaatioiden markkinointiviestinnän tehtävissä.

Tavoite:
Koulutuksen avulla luomme osallistujalle valmiuksia toimia tämän päivän markkinoinnin projekteissa sekä omatoimisesti että suunnitelmallisesti nykyaikaisia sähköisiä välineitä hyödyntäen.

Koulutuksen sisältö:
1. Sähköisen markkinoinnin strategia ja suunnittelu
2. Verkkokauppa ja verkkosivustot
3. Hakukoneoptimointi ja hakusanamainonta
4. Sosiaalinen media ja muut sähköisen markkinoinnin välineet

Toteutus:
Monimuotokoulutus, joka koostuu lähiopetuspäivistä ja pienryhmäohjauksesta sekä etätehtävistä ja työssäoppimisesta esimerkiksi asiakasprojekteissa. Lisäksi opiskelijat tutustuvat aiheen kirjallisuuteen ja verkkomateriaaleihin sekä tekevät ryhmätöitä. Koulutukseen voi osallistua myös verkossa etäopiskelun muodossa (koulutuspäivät videoidaan).

Koulutuspaikka:
Aikuiskoulutusosasto ja oppisopimustoimisto, Hoikantie 15, 38100 SASTAMALA (Voimarinne)

Koulutuksen toteuttaja:
Sastamalan Koulutuskuntayhtymän Aikuiskoulutusosasto ja NordicMarketing.

Hinta:
Opiskelumaksu 200 € ja tutkintomaksu. Kysy myös oppisopimusmahdollisuutta. Ammattitutkinnon suorittamiseen tähtäävä opiskelu on mahdollista toteuttaa myös
oppisopimuksella.

Haku viimeistään 27.9.2016 mennessä.
Täytä hakemus sivuillamme www.aiko.fi tai vapaamuotoinen hakemus ja lähetä: Sastamalan koulutuskuntayhtymä/Aikuiskoulutus, Hoikantie 15, 38100 SASTAMALA.

Koulutuspäivien aiheet:
Ensimmäisen koulutuspäivän aikana perehdytään aiheeseen pääasiassa teorian ja käytännön esimerkkien avulla, toisena koulutuspäivänä työstetään aiheeseen liittyviä tehtäviä oman yrityksen tai toimenkuvan näkökulmasta. Lisäksi opiskelijat perehtyvät päivien koulutusaiheisiin ennakkotehtävien avulla.

Koulutuspäivien lisäksi aiheita työstetään pienryhmäohjauksessa.

Päivämäärien ja sisältöjen muutokset mahdollisia.

1. Koulutuksen aloitus 4.10.2016 klo 12-16
• Tutkinnon tavoitteet ja osaamisvaatimukset
• Tutkinnon aikana suoritettavat tehtävät ja näytö
• Näyttötutkintovaatimusten ja koulutuskokonaisuuden ymmärtäminen
• Oppisopimukset

2. Sähköisen markkinoinnin strategia ja suunnittelu 2.-3.11.2016
• Sähköisen markkinoinnin strategia
• Markkinoinnin suunnittelu: kohderyhmä- ja kilpailija-analyysi, kanavalinnat ja segmentointi, markkinointiviestien ja sisältöjen suunnittelu, tavoitteellisuus ja mittaaminen
• Mitä on sisältömarkkinointi ja kuinka sitä hyödynnetään tuotteiden/palvelujen myynnissä, miten mitataan ja johdetaan sisältömarkkinointia, esimerkkejä sisältömarkkinoinnin työvälineistä

3. Verkkokauppa ja verkkosivustot 18.-19.1.2017
• Verkkokaupan ja verkkosivuston perustaminen tai uudistaminen
• Verkkomyynnin tuloksellisuuden kehittäminen (konversio-optimointi), markkinoinnin ja myynnin tehokkuuden kasvattaminen, tehokkaiden myyntikanavien ja keinojen tunnistaminen, käytettävyyden parantaminen
• Muut sähköiset myyntikanavat

4. Hakukoneoptimointi (SEO) ja hakusanamainonta (SEM) 8.-9.3.2017
• Hakukoneoptimoinnin merkitys markkinoinnissa ja hakukoneystävällinen sisällöntuotanto
• Optimoinnin ja hakusanamainonnan tulokset ja mittaaminen, Google Analytics ja seuranta
• Google Adwords markkinointi: kampanjoiden perustaminen ja kohdentaminen, avainsanojen valinta ja mainosviestien laatiminen

5. Sosiaalinen media ja muut sähköisen markkinoinnin välineet 20.-21.9.2017
• Markkinointi ja myynnin tukeminen sosiaalisessa mediassa
• Sähköpostimarkkinointi
• Blogit
• Facebook
• Youtube
• WhatsApp
• Twitter
• Instagram
• Linkedin

Päätöspäivä 23.11.2017.

» Katso tästä linkistä video: Sähköisen markkinoinnin koulutusohjelma 4.10.2016-23.11.2017 Sastamalassa.

» Lataa tästä esite (pdf -tiedosto)

Toiminnan takaa Netland AppRunner Kirjaudu ylläpitotilaan Windows-työasematunnuksellasi Kirjaudu ylläpitotilaan etätyötunnuksellasi