Lataa pdf

Liiketoiminnan ammattitutkinto, digitaalinen markkinointi

Koulutusaika: 20.9.2022 – 30.9.2023
Hakuaika: 20.5.2022 – 31.8.2022

Koulutuksen kuvaus

Haluatko parantaa yrityksesi näkyvyyttä verkossa? Onko verkkosivustosi toimiva vai mietitkö mahdollisesti verkkokaupan perustamista? Tiedätkö mitä on hakusanamainonta ja hakusanaoptimointi?

Paranna osaamistasi ja ymmärrystäsi digitaalisesta markkinoinnista ja myynnistä – tartu tilaisuuteen!

Ohjelma toteutetaan yhteistyössä NordicMarketing Finlandin kanssa.

Koulutuspäivät toteutetaan oppisopimusmuotoisena, ja etä- ja/tai lähiopetuksena Tampereella. Oppisopimuskoulutuksessa oppiminen tapahtuu pääosin työpaikalla käytännön työtehtävissä. Koulutukseen voi osallistua myös etänä, sillä kaikki koulutuspäivät videoidaan.

Jokaiselle opiskelijalle laaditaan henkilökohtainen osaamisen kehittämissuunnitelma HOKS. Siinä määritellään koulutuksen kesto, laajuus sekä valittavat tutkinnon osat. Opinnot koostuvat lähiopetuksesta (aina myös etäosallistumismahdollisuus videon kautta), etäopetuksesta, omatoimisesta verkko-opiskelusta, pienryhmäohjauksesta sekä etätehtävistä ja työpaikalla oppimisesta normaaleissa työtehtävissä.

Oppisopimus perustuu määräaikaiseen työsopimukseen ja sen aikana maksetaan työehtosopimuksen mukaista palkkaa. Sopimus voidaan tehdä myös yrittäjälle. Oppisopimuskoulutus on pääosin opiskelijalle maksutonta. Työantajan edellytetään nimeävän työpaikkaohjaajan opiskelijalle ja yrittäjä tarvitsee mentorin jonka hakemisessa avustamme. Tutkinnon perusteissa vaadittu osaaminen osoitetaan aidoissa työelämän ympäristöissä oman suunnitelman mukaisesti.

Katso lisää SASKY > opiskelijalle > oppisopimus.

Koulutuksen sisältö

Opintopäivien aiheet mukailevat liiketoiminnan ammattitutkinnon perusteita.

TUTKINNON OSAT:
-Liiketoiminnan tehtävissä toimiminen
-Markkinointiviestinnän toimeksianto
-Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu

Aloituspäivä 20.9.2022

Asiakashankinta verkossa ja digitaalinen asiakaspalvelu (2 koulutuspäivää) 4.-5.10.2022

Digitaalisen markkinoinnin strategia ja markkinoinnin suunnittelu (omatoiminen verkko-opiskelu) 1.11-17.12.2022

Markkinointiviestinnän toimeksianto (1 koulutuspäivä) 1.12.2022

Sosiaalinen media ja sisältömarkkinointi asiakashankinnan keinoina (2 koulutuspäivää) 31.1-1.2.2023

Asiakaslähtöinen myynti ja palvelumuotoilu verkossa (2 koulutuspäivää) 25.-26.4.2023

Visuaalinen sisällöntuotanto someen ja muuhun markkinointiin (1 koulutuspäivä) 22.8.2023

Pidätämme oikeuden muutoksiin.

Kenelle

Koulutus on sopii yrittäjille sekä henkilöille, jotka haluavat vahvistaa digitaalisen markkinoinnin osaamistaan.

Jatko-opintomahdollisuudet

Ammattitutkinnon suorittaminen antaa kelpoisuuden ammattikorkeakouluopintoihin ja korkeakoulututkintoon johtaviin opintoihin.

Lisätietoja antaa

Koulutussisältö ja käytännöt: Greta Tanskanen, 040 162 4466, greta.tanskanen@nordicmarketing.fi

Oppisopimusasiat: Susanna Pirttinen, 044 560 4518, susanna.pirttinen@sasky.fi

Lisätietoa oppisopimuksesta: https://sasky.fi/opiskelijalle/oppisopimus/

Hae koulutukseen