Siirry sisältöön

Maksuttomia tietoiskuja

Maksuttomia tietoiskuja yritysmielikuvasta ja some-markkinoinnista

Keväällä 2022 käynnistynyt, maksuttomien tietoiskujen sarja saa jatkoa!

Näissä 30 minuutin mittaisissa tietoiskuissa pureudutaan mm. internetin ja somen mahdollisuuksiin yritysten ja työnantajien markkinoinnissa sekä työnantajakuvan merkitykseen.

Tietoiskut järjestetään etänä. Voit osallistua joko kaikkiin tai yksittäisiin tietoiskuihin. HUOM: Jokaiseen tietoiskuun on erillinen ilmoittautuminen.

Syksyn tietoiskut nytkähtivät liikkeelle 26.10.2022, kun Lauri Vaisto Duunitorin strategisista palveluista johdatteli kuulijat yritysmielikuvan ytimeen. 2.11. tietoiskussa käytiin läpi sitä, miten yritykset voivat hyödyntää TikTok -alustaa kustannustehokkaasti yritysmielikuvan rakentamiseen. Asiantuntijana tietoiskussa toimi Frans Villanen Seger Marketingista. 16.11. Innowisen Harto Pönkä esitteli uutta tietoa ja tuoreita näkökulmia LinkedInin hyödyntämisestä rekrytoinnissa.

Aiempien tietoiskujen tallenteet löytyvät täältä.(siirryt toiseen palveluun, avautuu uuteen ikkunaan)

30.11.2022 klo 16.00 Yrityksen sisäinen työnantajakuva

Syksyn viimeisessä tietoiskussa Atria Suomi Oy:n rekrytointipäällikkö Tytti Isokangas kertoo, miten Atrialla rakennetaan sisäistä työnantajakuvaa ja mitä tehdään sen eteen, että joka päivä toteutuu slogan: ”Hyvästä työstä parempi mieli”.

Atrialla Tytin tärkein tehtävä on varmistaa, että yrityksellä on riittävästi monipuolista osaamista ja osaajia menestyvän kansainvälisen ruokatalon bisneksen pyörittämiseen. Jotta tämä varmistuu, on yrityksen veto- ja pitovoima oltava kunnossa.

Tervetuloa mukaan!

Lisätietoja ja ilmoittautumiset tästä linkistä.(siirryt toiseen palveluun, avautuu uuteen ikkunaan)

EP-liiton ja seutukaupunkien logot.