Siirry sisältöön

Digitaalinen markkinointi ja tekoäly

Liiketoiminnan ammattitutkinto | Myynnin ja markkinointiviestinnän osaamisala

Kuvassa näkyy henkilön kädet kirjoittamassa kannettavan tietokoneen näppäimistöllä, ja ympärillä on digitaalisia ikoneita, jotka symboloivat tekoälyä, pilvipalveluja, turvallisuutta, data-analytiikkaa, rahoitusta ja muita liiketoiminnan osa-alueita.
Oppilaitos:
Sasky Huittisten ja Kokemäen oppilaitos, Huittinen
Koulutustyyppi:
Ammattitutkinto
Teemat:
Liiketoiminta, Markkinointi, Tekoäly
Hakutyyppi:
Jatkuva haku

Kouluttaudu tulevaisuuden osaajaksi liiketoiminnan alalla!

Tässä digitaaliseen markkinointiin ja tekoälyn hyödyntämiseen painottuvassa kokonaisuudessa käsitellään mm. seuraavia aiheita:

Koulutus toteutetaan verkkokoulutuksena ja mukana on myös tiimityöskentelyä. Tutkinnon laajuus on 150 osaamispistettä.

Koulutuksen paikat ja ajankohdat

  • Liiketoiminnan ammattitutkinto, Digitaalinen markkinointi ja tekoäly -verkkokoulutus

    Paikkakunta
    Verkkototeutus – Huittinen
    Hakuaika
    01.10.2024 — 10.02.2025
    Koulutus alkaa
    4.3.2025
    Lisätietoa

    Liiketoiminnan osaajia tarvitaan työelämässä kaikilla eri aloilla. Liiketoiminnan ammattitutkinto antaa valmiudet paitsi vaativampiin liike-elämän tehtäviin siirtymiseen, myös käytännön työkaluja työn tueksi yrittäjänä tai erilaisten yritysten tai muiden organisaatioiden työntekijänä.

    Tässä digitaaliseen markkinointiin ja tekoälyn hyödyntämiseen painottuvassa kokonaisuudessa käsitellään muun muassa markkinointiviestintää ja brändin kehittämistä, digimarkkinoinnin keskeisiä ohjelmistoja ja verkkosivustoja, hakukoneoptimointia, sosiaalista mediaa, sisällöntuottamista, tekoälyn hyödyntämistä markkinoinnissa sekä projektinhallintaa.

    Tutkinnon suorittanut osaa toimia asiakaslähtöisesti ja hänellä on hyvät viestintävalmiudet sekä vuorovaikutusosaamista. Hän selviytyy erilaisissa viestintätekniikan toimintaympäristöissä tarkoituksenmukaisesti, verkostoituu ammatillisesti ja kehittää suunnitelmallisesti liiketoiminnan osaamistaan.

    Koulutus toteutetaan verkkokoulutuksena, ja mukana on myös tiimityöskentelyä. Tutkinto suoritetaan näytöillä aidoissa työelämän työtehtävissä.

    Teemat:
    Markkinointiviestinnän monimuotoisuus ja brändin kehittäminen
    Digitaalisen markkinoinnin ja tekoälyn tuomat mahdollisuudet
    Digimarkkinoinnin keskeisimmät ohjelmistot, verkkokauppa ja verkkosivustot
    Hakukoneoptimointi (SEO) ja hakusanamainonta (SEM)
    Sosiaalinen media ja muut markkinointiviestinnän kanavat
    Markkinointimateriaalin ja sisällöntuottaminen
    Suunnitelmallinen projektityöskentely ja projektin hallinta


    Koulutukseen valinta

    Hakijalta edellytetään tietoteknisiä taitoja ja perusohjelmien hallintaa sekä itseohjautuvuutta.
    Opiskelijat valitaan ryhmähaastattelun perusteella.
    Kutsun haastatteluun saa sähköpostilla heti hakuajan päättymisen jälkeen.
    Haastattelut pidetään TEAMS:in välityksellä perjantaina 14.2.2025.

    Kustannukset
    Opiskelumaksu 250 €
    Muuta huomioitavaa
    Koulutukseen valinta Hakijalta edellytetään tietoteknisiä taitoja ja perusohjelmien hallintaa sekä itseohjautuvuutta. Opiskelijat valitaan ryhmähaastattelun perusteella. Kutsun haastatteluun saa sähköpostilla heti hakuajan päättymisen jälkeen. Haastattelut pidetään TEAMS:in välityksellä perjantaina 14.2.2025.

Kenelle koulutus sopii?

Koulutus on tarkoitettu yrittäjille, markkinoinnin, asiakaspalvelun ja myynnin tehtävissä toimiville henkilöille. Koulutus sopii myös digitaalisesta markkinoinnista kiinnostuneille ja näihin tehtäviin pyrkiville. Hakijalta edellytetään tietoteknisiä taitoja ja perusohjelmien hallintaa sekä itseohjautuvuutta.

Koulutuksen sisältö

Koulutuksen sisältö painottuu digitaaliseen markkinointiin.

  1. Liiketoiminnan tehtävissä toimiminen 30 osp (pakollinen tutkinnon osa)
  2. Markkinointiviestinnän toimeksianto 60 osp
  3. Projektihallinta 60 osp TAI muu työpaikalle ja työtehtäviin soveltuva tutkinnon osa
Kustannukset opiskelijalle

Opiskelumaksu 250 €.

Muuta huomioitavaa

Opiskelijat valitaan ryhmähaastattelun perusteella. Kutsun haastatteluun saa sähköpostilla heti hakuajan päättymisen jälkeen. Haastattelut pidetään TEAMS:in välityksellä perjantaina 14.2.2025.

Lisätietoja antavat: