Digitaalinen markkinointi
Liiketoiminnan ammattitutkinto | Myynnin ja markkinointiviestinnän osaamisala
- Oppilaitos:
- Sasky oppisopimus- ja työelämäpalvelut
- Koulutustyyppi:
- Ammattitutkinto
- Teemat:
- Liiketoiminta, Markkinointi
- Hakutyyppi:
- Jatkuva haku
Paranna osaamistasi ja ymmärrystäsi digitaalisesta markkinoinnista ja myynnistä – tartu tilaisuuteen!
Haluatko parantaa yrityksesi näkyvyyttä verkossa? Onko verkkosivustosi toimiva vai mietitkö mahdollisesti verkkokaupan perustamista? Tiedätkö mitä on hakusanamainonta ja hakusanaoptimointi?
Opinnot koostuvat henkilökohtaisesti sinulle laaditun suunnitelman mukaisesti lähiopetuksesta (aina myös etäosallistumismahdollisuus videon kautta), etäopetuksesta, omatoimisesta verkko-opiskelusta, pienryhmäohjauksesta sekä etätehtävistä ja työpaikalla oppimisesta normaaleissa työtehtävissä.
Lähipäivät ovat aktiivista tekemistä ja yhdessä oppimista. Lähipäivien aikana saadut opit ja vinkit, opiskelijoiden jakamat kokemukset sekä henkilökohtainen ohjaus auttavat sinua kehittymään työssäsi.
Tarkemmat koulutuspäivien sisällöt näet alla olevasta + Lisätietoa -kohdasta
-
Liiketoiminnan ammattitutkinto, Digitaalinen markkinointi
- Paikkakunta
- Oppisopimus
- Hakuaika
- 28.10.2024 — 08.01.2025
- Koulutus alkaa
- 11.2.2025
Lisätietoa
Koulutus toteutetaan yhteistyössä NordicMarketing Finlandin kanssa.
Koulutuspäivät toteutetaan etä- ja/tai lähiopetuksena Tampereella. Kaikki koulutuspäivät tallennetaan.
Koulutuspäivät ja aikataulu:
11.2.2025 Aloituspäivä
11.2-31.3.2025 Digitaalisen markkinoinnin strategia ja markkinoinnin suunnittelu (omatoiminen verkko-opiskelu)
22.-23.4.2025 Asiakaslähtöinen myynti ja palvelumuotoilu verkossa
20.8.2025 Visuaalinen sisällöntuotanto someen ja muuhun markkinointiin
1.-2.10.2025 Asiakashankinta verkossa ja digitaalinen asiakaspalvelu
26.11.2025 Markkinointiviestinnän toimeksianto (3h)
28.-29.1.2026 Sosiaalinen media ja sisältömarkkinointi asiakashankinnan keinoina
Yksittäiset koulutuspäivät toteutetaan pääsääntöisesti klo 9-15.
Koulutukseen otetaan enintään 25 opiskelijaa. Oppisopimuskelpoiset hakijat valitaan hakeutumisjärjestyksessä. Oppisopimuskoulutuksessa ei ole opiskelijamaksua.
Kenelle koulutus sopii?
Koulutus sopii liiketoiminnan tehtävissä toimiville henkilöille, jotka työssään tekevät/pääsevät tekemään markkinointia ja haluavat vahvistaa digitaalisen markkinoinnin osaamistaan.
Koulutuksen sisältö
Liiketoiminnan ammattitutkinto muodostuu yhdestä pakollisesta ja kahdesta valinnaisesta tutkinnonosasta. Koko tutkinnon laajuus on 150 osp
- Liiketoiminnan tehtävissä toimiminen
- Markkinointiviestinnän toimeksianto
- Asiakaskokemuksen kehittäminen tai asiakashankinta
Jatko-opintomahdollisuudet
Ammattitutkinnon suorittaminen antaa kelpoisuuden ammattikorkeakouluopintoihin ja korkeakoulututkintoon johtaviin opintoihin.
Oppisopimus
Oppisopimuksen solmiminen edellyttää päätoimista työpaikkaa tai omaa yritystä, jossa opiskelija pääsee harjoittamaan ja kehittämään omaa osaamistaan. Oppisopimuskoulutuksen opiskelijalle nimetään työnantajan toimesta työpaikkaohjaaja. Työpaikkaohjaajan tehtäviin kuuluvat suunnittelu sekä opiskelijan ohjaus, palautteen antaminen ja osaamisen edistymisen arviointi. Yrittäjällä työpaikalla tapahtuvaa oppimista ohjaa mentori, joka on toinen yrittäjä. Työpaikkaohjaajan ja mentorin tietoja kysytään hakulomakkeella. Yrittäjän oppisopimuksen mahdollistumiseksi tulee yrittäjällä olla voimassa oleva YEL- tai MYEL- vakuutus opintojen ajan.
Lisätietoja koulutuksesta
-
Susanna Pirttinen
Koulutuspäällikkö
SASKY oppisopimus- ja työelämäpalvelut