Siirry sisältöön

Digitaalinen markkinointi

Liiketoiminnan ammattitutkinto | Myynnin ja markkinointiviestinnän osaamisala

Kuvassa avoin kannettava tietokone, valkoinen hiiri, kuulokekotelo ja kahdet silmälasit. Kuvassa näkyy pöydällä myös henkilön kädet.
Oppilaitos:
Sasky oppisopimus- ja työelämäpalvelut
Koulutustyyppi:
Ammattitutkinto
Teemat:
Liiketoiminta, Markkinointi
Hakutyyppi:
Jatkuva haku

Paranna osaamistasi ja ymmärrystäsi digitaalisesta markkinoinnista ja myynnistä – tartu tilaisuuteen!

Haluatko parantaa yrityksesi näkyvyyttä verkossa? Onko verkkosivustosi toimiva vai mietitkö mahdollisesti verkkokaupan perustamista? Tiedätkö mitä on hakusanamainonta ja hakusanaoptimointi?

Opinnot koostuvat henkilökohtaisesti sinulle laaditun suunnitelman mukaisesti lähiopetuksesta (aina myös etäosallistumismahdollisuus videon kautta), etäopetuksesta, omatoimisesta verkko-opiskelusta, pienryhmäohjauksesta sekä etätehtävistä ja työpaikalla oppimisesta normaaleissa työtehtävissä.

Lähipäivät ovat aktiivista tekemistä ja yhdessä oppimista. Lähipäivien aikana saadut opit ja vinkit, opiskelijoiden jakamat kokemukset sekä henkilökohtainen ohjaus auttavat sinua kehittymään työssäsi.

Tarkemmat koulutuspäivien sisällöt näet alla olevasta + Lisätietoa -kohdasta

  • Liiketoiminnan ammattitutkinto, Digitaalinen markkinointi

    Paikkakunta
    Oppisopimus
    Hakuaika
    28.10.2024 — 08.01.2025
    Koulutus alkaa
    11.2.2025
    Lisätietoa

    Koulutus toteutetaan yhteistyössä NordicMarketing Finlandin kanssa.

    Koulutuspäivät toteutetaan etä- ja/tai lähiopetuksena Tampereella. Kaikki koulutuspäivät tallennetaan.


    Koulutuspäivät ja aikataulu:

    11.2.2025 Aloituspäivä

    11.2-31.3.2025 Digitaalisen markkinoinnin strategia ja markkinoinnin suunnittelu (omatoiminen verkko-opiskelu)

    22.-23.4.2025 Asiakaslähtöinen myynti ja palvelumuotoilu verkossa

    20.8.2025 Visuaalinen sisällöntuotanto someen ja muuhun markkinointiin

    1.-2.10.2025 Asiakashankinta verkossa ja digitaalinen asiakaspalvelu

    26.11.2025 Markkinointiviestinnän toimeksianto (3h)

    28.-29.1.2026 Sosiaalinen media ja sisältömarkkinointi asiakashankinnan keinoina

    Yksittäiset koulutuspäivät toteutetaan pääsääntöisesti klo 9-15.


    Koulutukseen otetaan enintään 25 opiskelijaa. Oppisopimuskelpoiset hakijat valitaan hakeutumisjärjestyksessä. Oppisopimuskoulutuksessa ei ole opiskelijamaksua.

Kenelle koulutus sopii?

Koulutus sopii liiketoiminnan tehtävissä toimiville henkilöille, jotka työssään tekevät/pääsevät tekemään markkinointia ja haluavat vahvistaa digitaalisen markkinoinnin osaamistaan.

Koulutuksen sisältö

Liiketoiminnan ammattitutkinto muodostuu yhdestä pakollisesta ja kahdesta valinnaisesta tutkinnonosasta. Koko tutkinnon laajuus on 150 osp

Jatko-opintomahdollisuudet

Ammattitutkinnon suorittaminen antaa kelpoisuuden ammattikorkeakouluopintoihin ja korkeakoulututkintoon johtaviin opintoihin.

Oppisopimus

Oppisopimuksen solmiminen edellyttää päätoimista työpaikkaa tai omaa yritystä, jossa opiskelija pääsee harjoittamaan ja kehittämään omaa osaamistaan. Oppisopimuskoulutuksen opiskelijalle nimetään työnantajan toimesta työpaikkaohjaaja. Työpaikkaohjaajan tehtäviin kuuluvat suunnittelu sekä opiskelijan ohjaus, palautteen antaminen ja osaamisen edistymisen arviointi. Yrittäjällä työpaikalla tapahtuvaa oppimista ohjaa mentori, joka on toinen yrittäjä. Työpaikkaohjaajan ja mentorin tietoja kysytään hakulomakkeella. Yrittäjän oppisopimuksen mahdollistumiseksi tulee yrittäjällä olla voimassa oleva YEL- tai MYEL- vakuutus opintojen ajan.

Katso lisää oppisopimuksesta sivuiltamme.

Lisätietoja koulutuksesta