Siirry sisältöön

Digitaalinen markkinointi

Liiketoiminnan ammattitutkinto, myynnin ja markkinointiviestinnän osaamisala

Kuvassa avoin kannettava tietokone, valkoinen hiiri, kuulokekotelo ja kahdet silmälasit. Kuvassa näkyy pöydällä myös henkilön kädet.
Oppilaitos:
Sasky oppisopimus- ja työelämäpalvelut
Koulutustyyppi:
Ammattitutkinto
Teemat:
Liiketoiminta, Markkinointi
Hakutyyppi:
Jatkuva haku

Paranna osaamistasi ja ymmärrystäsi digitaalisesta markkinoinnista ja myynnistä – tartu tilaisuuteen!

Haluatko parantaa yrityksesi näkyvyyttä verkossa? Onko verkkosivustosi toimiva vai mietitkö mahdollisesti verkkokaupan perustamista? Tiedätkö mitä on hakusanamainonta ja hakusanaoptimointi?

Opinnot koostuvat henkilökohtaisesti sinulle laaditun suunnitelman mukaisesti lähiopetuksesta (aina myös etäosallistumismahdollisuus videon kautta), etäopetuksesta, omatoimisesta verkko-opiskelusta, pienryhmäohjauksesta sekä etätehtävistä ja työpaikalla oppimisesta normaaleissa työtehtävissä.

Lähipäivät ovat aktiivista tekemistä ja yhdessä oppimista. Lähipäivien aikana saadut opit ja vinkit, opiskelijoiden jakamat kokemukset sekä henkilökohtainen ohjaus auttavat sinua kehittymään työssäsi.

Koulutuksen paikat ja ajankohdat

  • Liiketoiminnan ammattitutkinto, Digitaalinen markkinointi

    Paikkakunta
    Oppisopimus
    Hakuaika
    01.06.2024 — 01.07.2024
    Koulutus alkaa
    24.9.2024
    Lisätietoa

    Koulutuspäivien aiheet mukailevat liiketoiminnan ammattitutkinnon perusteita. Koulutuksen kesto on 11 kuukautta.

    Koulutus toteutetaan yhteistyössä NordicMarketing Academyn kanssa.

    Koulutuksen ryhmäkoko on 25 opiskelijaa ja oppisopimuskelpoiset hakijat valitaan hakeutumisjärjestyksessä.

    Ammattitutkinnon suorittaminen antaa kelpoisuuden korkeakoulututkintoon johtaviin opintoihin.


    Koulutuspäivät

    24.9.2024
    Aloituspäivä

    25.9-17.11.2024
    Digitaalisen markkinoinnin strategia ja markkinoinnin suunnittelu (verkko-opinnot)

    1.-2.10.2024
    Asiakashankinta verkossa ja digitaalinen asiakaspalvelu

    27.11.2024
    Markkinointiviestinnän toimeksianto

    29.-30.1.2025
    Sosiaalinen media ja sisältömarkkinointi asiakashankinnan keinoina

    22.-23.4.2025
    Asiakaslähtöinen myynti ja palvelumuotoilu verkossa

    20.8.2025 Visuaalinen sisällöntuotanto someen ja muuhun markkinointiin

    Pidätämme oikeuden muutoksiin.


    Koulutuspäivät toteutetaan pääsääntöisesti etäopintoina ja mahdollisuuksien mukaan lähi- ja hybridiopintoina Tampereella. Kaikki koulutuspäivät tallennetaan ja tämä mahdollistaa helposti päivien aiheisiin palaamisen jälkikäteen.

Kenelle koulutus sopii?

Koulutus sopii henkilöille, jotka työssään tekevät/ pääsevät tekemään markkinointia ja haluavat vahvistaa digitaalisen markkinoinnin osaamistaan.

Koulutuksen sisältö

Liiketoiminnan ammattitutkinto muodostuu yhdestä pakollisesta ja kahdesta valinnaisesta tutkinnonosasta. Koko tutkinnon laajuus on 150 osp

Jatko-opintomahdollisuudet

Ammattitutkinnon suorittaminen antaa kelpoisuuden ammattikorkeakouluopintoihin ja korkeakoulututkintoon johtaviin opintoihin.

Oppisopimus

Oppisopimuskoulutuksessa oppiminen tapahtuu pääosin työpaikalla käytännön työtehtävien yhteydessä järjestettävänä koulutuksena, jota täydennetään tarvittaessa muissa oppimisympäristöissä tapahtuvalla osaamisen hankkimisella. Jokaiselle opiskelijalle laaditaan Henkilökohtainen osaamisen kehittämissuunnitelma (HOKS), jossa määritellään koulutuksen kesto, laajuus sekä valittavat tutkinnon osat. Oma aiempi osaaminen huomioidaan suunnittelussa.

Oppisopimus perustuu määräaikaiseen työsopimukseen ja sen aikana maksetaan työehtosopimuksen mukaista palkkaa. Sopimus voidaan tehdä myös yrittäjälle. Oppisopimuskoulutus on pääosin opiskelijalle maksutonta. Työantajan edellytetään nimeävän työpaikkaohjaaja opiskelijalle. Tutkinnon perusteissa vaadittu osaaminen osoitetaan aidoissa työelämän ympäristöissä oman suunnitelman mukaisesti.

Lisätietoja antaa:

Koulutussisältö:

Greta Tanskanen, 040 162 4466, greta.tanskanen@nordicmarketing.fi