Lataa pdf

Liiketoiminnan ammattitutkinto, digitaalinen markkinointi

Koulutusaika: 25.1.2023 – 30.1.2024
Hakuaika: 2.11.2022 – 18.12.2022

Koulutuksen kuvaus

Haluatko parantaa yrityksesi näkyvyyttä verkossa? Onko verkkosivustosi toimiva vai mietitkö mahdollisesti verkkokaupan perustamista? Tiedätkö mitä on hakusanamainonta ja hakusanaoptimointi?

Paranna osaamistasi ja ymmärrystäsi digitaalisesta markkinoinnista ja myynnistä – tartu tilaisuuteen!

Ohjelma toteutetaan yhteistyössä NordicMarketing Finlandin kanssa.

Koulutuspäivät toteutetaan oppisopimusmuotoisena, ja etä- ja/tai lähiopetuksena Tampereella. Koulutukseen voi osallistua myös etänä, sillä kaikki koulutuspäivät videoidaan.

Opinnot koostuvat henkilökohtaisesti sinulle laaditun suunnitelman mukaisesti lähiopetuksesta (aina myös etäosallistumismahdollisuus videon kautta), etäopetuksesta, omatoimisesta verkko-opiskelusta, pienryhmäohjauksesta sekä etätehtävistä ja työpaikalla oppimisesta normaaleissa työtehtävissä.

Oppisopimuksen solmiminen edellyttää päätoimista työpaikkaa, jossa kehittää omaa osaamistaan. Oppisopimuskoulutuksessa nimetään työpaikkakouluttaja, joka vastaa oppimisen ohjauksesta työpaikalla.
Katso lisää SASKY > opiskelijalle > oppisopimus.

Koulutuksen sisältö

Opintopäivien aiheet mukailevat liiketoiminnan ammattitutkinnon perusteita.

TUTKINNON OSAT:
-Liiketoiminnan tehtävissä toimiminen
-Markkinointiviestinnän toimeksianto
-Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu

Aloituspäivä 25.1.2023

Sosiaalinen media ja sisältömarkkinointi asiakashankinnan keinoina (2 koulutuspäivää) 31.1-1.2.2023
-TUTKINNON OSA(T): Markkinointiviestinnän toimeksianto, Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu

Digitaalisen markkinoinnin strategia ja markkinoinnin suunnittelu (omatoiminen verkko-opiskelu) 1.2-31.3.2023
-TUTKINNON OSA(T): Liiketoiminnan tehtävissä toimiminen

Asiakaslähtöinen myynti ja palvelumuotoilu verkossa (2 koulutuspäivää) 25.-26.4.2023
-TUTKINNON OSA(T): Liiketoiminnan tehtävissä toimiminen, Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu

Visuaalinen sisällöntuotanto someen ja muuhun markkinointiin (1 koulutuspäivä) 22.8.2023
-TUTKINNON OSA(T): Markkinointiviestinnän toimeksianto

Asiakashankinta verkossa ja digitaalinen asiakaspalvelu (2 koulutuspäivää) 3.-4.10.2023
-TUTKINNON OSA(T): Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu, Markkinointiviestinnän toimeksianto

Markkinointiviestinnän toimeksianto (1/2 koulutuspäivä) 29.11.2023
-TUTKINNON OSA(T): Markkinointiviestinnän toimeksianto

Pidätämme oikeuden muutoksiin.

Kenelle

Koulutus on sopii yrittäjille sekä henkilöille, jotka haluavat vahvistaa digitaalisen markkinoinnin osaamistaan.

Jatko-opintomahdollisuudet

Ammattitutkinnon suorittaminen antaa kelpoisuuden ammattikorkeakouluopintoihin ja korkeakoulututkintoon johtaviin opintoihin.

Lisätietoja antaa

Koulutussisältö ja käytännöt: Greta Tanskanen, 040 162 4466, greta.tanskanen@nordicmarketing.fi

Oppisopimusasiat: Susanna Pirttinen, 044 560 4518, susanna.pirttinen@sasky.fi

Lisätietoa oppisopimuksesta: https://sasky.fi/opiskelijalle/oppisopimus/

Hae koulutukseen