Liiketoiminnan ammattitutkinto, Digitaalinen markkinointi
Koulutuksen kuvaus
Monimuotoinen verkkokoulutus, jossa mukana tiimityöskentelyä. Tutkinto suoritetaan näytöillä työelämässä aidoissa työtehtävissä.
Teemat:
Markkinointiviestinnän monimuotoisuus ja brändin kehittäminen
Digitaalisen markkinoinnin mahdollisuudet
Digimarkkinoinnin keskeisimmät ohjelmistot, verkkokauppa ja verkkosivustot
Hakukoneoptimointi (SEO) ja hakusanamainonta (SEM)
Sosiaalinen media
Markkinointimateriaalin ja sisällöntuottaminen
Suunnitelmallinen projektityöskentely ja projektin hallinta
Koulutuksen sisältö
Koulutuksen sisältö painottuu digitaaliseen markkinointiin.
1) liiketoiminnan tehtävissä toimiminen 30 osp (pakollinen tutkinnon osa)
2) markkinointiviestinnän toimeksianto 60 osp
3) projektihallinta 60 osp TAI muu työpaikalle ja työtehtäviin soveltuva tutkinnon osa
Kenelle
Koulutus on tarkoitettu yrittäjille, markkinoinnin, asiakaspalvelun ja myynnin tehtävissä toimiville henkilöille. Koulutus sopii myös digitaalisesta markkinoinnista kiinnostuneille ja näihin tehtäviin pyrkiville.
Tutkinnon laajuus on 150 osaamispistettä.
Kustannukset opiskelijalle
Opiskelumaksu 250 €
Muuta huomioitavaa
Koulutukseen valinta
Hakijalta edellytetään tietoteknisiä taitoja ja perusohjelmien hallintaa sekä itseohjautuvuutta.
Opiskelijat valitaan haastattelun/ryhmähaastattelun perusteella.
Kutsun haastatteluun saa sähköpostilla heti hakuajan päättymisen jälkeen.
Haastattelut pidetään TEAMS:in välityksellä 14.2.2024 (varapäivä 15.2.2024).
Lisätietoja antaa
Katja Salo-Anttila
puh. 044 560 4736
katja.salo-anttila@sasky.fi
Outi Pitkänen
puh. 044 560 4553
outi.pitkanen@sasky.fi