Siirry sisältöön

Saskyn brändi uudistuu

Strategia antaa suunnan Saskyn toiminnalle – mitä Sasky tavoittelee, mitkä arvot sitä ohjaavat ja mitkä ovat niitä vahvuuksia, joilla Sasky tähtää tulevaisuuteen. Brändin tarkoituksena on tukea strategiaa, luoda mielikuvia ja jäädä mieleen kohderyhmille. Brändin uudistaminen on yksi keino nostaa Saskyn kiinnostavuutta.  

Taustaa uudistukselle

Saskyn näkyvyyttä ja tunnettavuutta pitää jatkuvasti parantaa, jotta Sasky mielletään vahvaksi koulutusalan toimijaksi myös tulevaisuudessa. Nyt aloitettu brändiuudistus on osa tätä kokonaisuutta. Keväällä 2022 teetetyssä, useita eri kohderyhmiä sisältäneessä mielikuvatutkimuksessa monet vastaajat mielsivät Saskyn brändin tylsäksi. Myös Saskyn henkilöstö ja opiskelijat ovat kokeneet, että nykyinen brändi-ilme on aikansa elänyt ja kaipaa uudistamista.

Uusi brändi julkaistaan helmikuussa

Saskyn yhtymäkokous on hyväksynyt brändin kehittämissuunnitelman kesäkuussa 2023, minkä jälkeen Saskyn yhteisen viestinnän ja markkinoinnin tiimi on alkanut suunnittelemaan ja valmistelemaan uuden brändin mukaisia aineistoja. Uudistus koskee kaikkea Saskyn visuaalista näkyvyyttä. Saskyn uudistettu brändi julkaistaan 1.2.2024. Henkilöstölle, opiskelijoille ja sidosryhmille tiedotetaan uudistustyöstä säännöllisesti ja kattavasti syksyn 2023 ja alkuvuoden 2024 aikana.

Saskyn brändiin ja sen kehittämiseen liittyviä mahdollisia kysymyksiä voi lähettää osoitteeseen: markkinointi@sasky.fi .