Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu
Liiketoiminnan ammattitutkinto | Tutkinnon osa
- Oppilaitos:
- Sasky Mäntän seudun koulutuskeskus
- Koulutustyyppi:
- Ammattitutkinto, Osatutkinto
- Teemat:
- Liiketoiminta, Palvelumuotoilu
- Hakutyyppi:
- Jatkuva haku
Opi asiakaskokemuksen ja palvelumuotoilun kehittämistä
Haluatko tutkia ja parantaa asiakkaidesi asiakas- ja palvelukokemusta? Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu -opinnot (60 osp) tarjoavat sinulle tietoa erilaisista palvelumuotoilun menetelmistä sekä työkaluista asiakkaan osallistamisesta kehittämistyöhön. Koulutuksen aikana pääset toteuttamaan käytännönläheisen kehittämistehtävän omassa työskentely-ympäristössäsi.
Koulutuksen paikat ja ajankohdat
-
Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu
- Paikkakunta
- Verkkototeutus – Mänttä-Vilppula
- Hakuaika
- 07.05.2024 — 09.02.2025
- Koulutus alkaa
- 10.2.2025
Lisätietoa
Haluatko tutkia ja parantaa asiakkaidesi asiakas- ja palvelukokemusta? Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu 60osp -opinnot tarjoavat sinulle tietoa erilaisista palvelumuotoilun menetelmistä sekä työkaluista asiakkaan osallistamisesta kehittämistyöhön. Koulutuksen aikana pääset toteuttamaan käytännönläheisen kehittämistehtävän omassa työskentely-ympäristössäsi.
Koulutus toteutetaan kokonaisuudessaan verkko-opintoina. Osaamista hankitaan oppisopimuksella omassa työssä tai koulutussopimuksella hankimassasi työssäoppimispaikassa. Lisäksi opiskelijat kokoontuvat vuorovaikutteisiin verkkotapaamisiin sekä pienryhmätyöskentelyyn (yht. noin 20h). Koulutuksen aikana toteutetaan asiakaskokemusta kehittävä projekti työpaikalla palvelumuotoilun keinoin.- Muuta huomioitavaa
- Hakijat haastatellaan ennen valintaa. Opintojen aluksi laaditaan henkilökohtainen osaamisen kehittämissuunnitelma. Lisätietoja antaa: Koulutuspäällikkö Mari Järvenpää Mäntän seudun koulutuskeskus puh. 044 728 8421 etunimi.sukunimi@sasky.fi
Kenelle koulutus sopii?
Koulutus sopii organisaation asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen kanssa työskenteleville henkilöille.
Koulutuksen sisältö
Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu -opinnot (60 osp) ovat osa liiketoiminnan ammattitutkinnon opintoja.
Koulutus toteutetaan kokonaisuudessaan verkko-opintoina. Osaamista hankitaan oppisopimuksella omassa työssä tai koulutussopimuksella hankimassasi työssäoppimispaikassa. Lisäksi opiskelijat kokoontuvat vuorovaikutteisiin verkkotapaamisiin sekä pienryhmätyöskentelyyn (yht. noin 20h). Koulutuksen aikana toteutetaan asiakaskokemusta kehittävä projekti työpaikalla palvelumuotoilun keinoin.
Kustannukset
Opiskelumaksu 150 € (alv 0 %), oppisopimuskoulutus on maksuton.
Muuta huomioitavaa
Hakijat haastatellaan ennen valintaa.
Opintojen aluksi laaditaan henkilökohtainen osaamisen kehittämissuunnitelma.